i2c na com

Kosta kosta

From: Jaromir Cechak <j.cechak@dati.cz>
To: Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Tuesday, July 06, 1999 10:31 AM
Subject: i2c na com

> Mam takovy dotaz,
> v pascalu jsem si napsal rutinu pro i2c na seriovem portu (podle knihy
> Vyuziti rozhrani PC).
> Krome toho, ze jsem tam musel uplne predelat cekaci smycky, mam dalsi
> problem a tim
> je chovani pod W95. Nevite jak ten seriovy port vlastne pod W95
(ne)funguje
> ?
> Jara

Dost zvrhle. Vlastni komunikacni drajver woken ma par drobnejch chybicek. A
pokud chces pouzivat port nestandardne (ne pres souborove
funkce -CreateFile, etc) - primo ovladat HW portu narazis na VM woken.
Vlastni VM ti nezaruci presne casovani vsech
IO operaci a hlavne ti neumozni primy pristup k HW - vzdy prochazis prave
pres VM - a to zanasi dost velke zpomaleni. Cista
cesta je pres vlastni vxd drajver. Nebo pres nejaky univerzalni, ale tam se
zase musis prizpusobit jeho moznostem. To je co se tyka
W95/98, pokud se zacneme bavit o NT je to jeste ponekud slozitejsi.

Jeste me napadlo, pokud to mas pripojeno na RTS, CTS a dalsi ridici signaly
a nevadila by ti nizsi rychlost, bylo by mozne pouzit API funkce. Vcelku
slusne jsou popsany v helpu woken.

Kosta