i2c na com

Karel Strobach kaes
Středa Březen 17 11:43:39 CET 2004

> Mam takovy dotaz,
> v pascalu jsem si napsal rutinu pro i2c na seriovem portu (podle knihy
> Vyuziti rozhrani PC).
> Krome toho, ze jsem tam musel uplne predelat cekaci smycky, mam dalsi
> problem a tim
> je chovani pod W95. Nevite jak ten seriovy port vlastne pod W95
(ne)funguje
> ?
> Jara

a) Priklady v knihach a casopisech (specialne pak v Amaterskem radiu) nejsou
urceny k tomu, aby fungovaly. Jsou od toho, aby za ne dostal autor honorar.

b) Korektni pristup k portum (obecne) pod W9x lze zajistit jedine VxD
driverem. Napsat vlastni driver neni nic jednoducheho, ale lze pouzit
hotovy. Ovsem pouziti takoveho driveru z programu v Pascalu
(predpokladam, ze pouzivate Turbo Pascal pro DOS) bude asi take
problem. Nejschudnejsi by bylo napsat ten program v necem 32-bitovem
(Delphi, CBuilder, C++).

c) Pouziti serioveho portu pod W9x, je samostatna kapitola. Nejlepe je
pouzit hotove knihovny jako napr. Async Professional, ktera ale nejakou tu
korunu stoji. Existuji sice i freeware knihovny, ale jejich pouziti je
vetsinou problematicke.

d) K cemu to potrebujete? Je-li to neco jednoducheho (tj. vyzaduje to malo
casu), mohu vam neco pro W9x napsat.

s pozdravem
  Karel Strobach
kaes@iol.cz