X10 - znate to nekdo?

Zdenek Dvorak zdvorak
Středa Březen 17 11:43:39 CET 2004

hmm, mam tady jedno thajvansky zarizeni a prakticky nic v tom neni. Jeden
normalni 18-ti nohovej brouk, par pasivu a nejakej triak na jednostranym
tistaku... Ten brouk ma samozrejme vyskrabany oznaceni :-((
Posli prosim vsechno co k tomu mas. Klidne soukrome na zdvorak@chaos.cz, at
neotravujem ty co to nezajima. Dik.