Emulace seriove tiskarny

skopalik skopalik
Středa Březen 17 11:43:38 CET 2004

-----Původní zpráva-----
Od:	ezopaci [SMTP:ezopaci@mbox.vol.cz]
Odesláno:	9. července 1999 10:12
Komu:	Multiple recipients of list
Předmět:	Re: Emulace seriove tiskarny

>Vazeni,
>mel bych nasledujici prblem. Poreboval bych emulovat seriovou tiskarnu
>pocitacem, tzn. chtel bych vystup na seriovou tiskarnu prijimat pres
seriovy
>port do pc a zapisovat do souboru, pocitac se musi chovat jako seriova
>tiskarna.
>Potreboval bych alespon popis protokolu nebo odkaz, kde ho sehnat.

Zalezi na typu tiskarny a napetovych urovni.
Obecne jsou mozne dva druhy provozu
1. Simplex - data vysila pouze pocitac, signal s tiskarny ma vyznam signalu busy
2. Duplex - tiskarna potvrzuje schopnost (neschopnost) prijimat data seriovou komunikaci.

Zkusil bych to pripojit primo na RS232 s 8bitu 9600bd (jako konzoli pouzit libovolnou TTY).

Slavomir Skopalik skopalik@atlas.cz