termoclanek

VP vpetr
Středa Březen 17 11:43:37 CET 2004

na mrazak - proc ne? Na co jineho by to bylo. V pripade toho chladice to tak funguje, na strane co se zahriva je zebrovani ofukovane vetrakem.

Kdysi (1996) jsem podobny chladic mel (stal cca 1200 bez DPH), jenze byl moc slaby, tak letel..

Prodavaji se dnes nekde poradne Peltiery? (pokud to tu jiz bylo, odkazte me na archiv teto konf)

VP