XY 4160

Jaroslav Pav jarda
Středa Březen 17 11:43:37 CET 2004

  Zdravim
Prave jsem si poridil plotr XY 4160, ale bohuzel jsem k nemu dostal
jen manual v nemcine. Jetli nekdo vlastni ceskou nebo anglickou
Take bych rad vedel jestli se ten plotr da rozchodit pod windows
(ten clovek co jsem ho od nej koupil rikal ze ne). Jeste jsem to
nezkousel a rad bych se vyvaroval zbytecnych pokusu.
                                 Ondrej Puzman

Jsem tez stastnym majitelem XY4160. Tento plotr umi asi 59 prikazu
HPGL. Pozaduje vsak velmi striktne psani ; za kazdym prikazem. Drivery
ve WIN je tam nedavaji. Napsal jsem si program ve VB a ten je tam doplni
a je to OK (klidne ho poskytnu, ale zadny komfort ovladani necekejte).
 Zakladni HPGL kod generuji driverem pro HP7475, dam tisk do
souboru, postvu na to doplnovac stredniku a vysledny soubor poslu na
port. Trochu komplikovane,lepsi by bylo napsat driver, ale to neumim.
Pred pokusy doporucuji zkontrolovat DIP switche, v mem pripade nebyly
 nastaveny defaultne (nevite nekdo co ktery znamena?)
Co je v te prirucce v nemcine?