Pdf to txt

Zdenek Mazac zmazac
Středa Březen 17 11:43:37 CET 2004

> Ja to delam tak, ze text oznacim - CTRL C - do schranky - prepnu se do
> textoveho editoru a CTRL V vlozim. Jednoduche a ucinne.
> Pochopitelne nejprve PDF otevru v Akrobat Readeru.

Taky bych to tak udelal , kdyby to slo . Pdf , ktere mam jsou nejak
zamcena a jednoduse v nich nejde nic oznacit :-( .
Taky se v nich velmi obtizne cte , prekreslovani textu je strasne
pomale. Predem rikam , ze mi to delaji jen nektere pdf .
Tohle taky nejde pouzit :
http://www.fzu.cz/~kouba/programs/xpdf, original na
http://www.foolabs.com/xpdf/

Mazac