Ovladac Tesla RR104

Dee Jay mrdeejay
Středa Březen 17 11:43:37 CET 2004

Zdravim konferenci

Dostal se mi do ruky ovladac na TV Tesla - typ RR104 ,tery je udajne vadny
(respektive majitel si tu odpadlou IR Ledku chtel pripajet sam )
takze po otevreni jiz tak zdevastovaneho krytu jsem objevil 2 studenaky,
odlepene
cesticky plosnych spoju (coz sem opravil) ,ale take nejakou pro me neznamou
soucastku
s ulomenym vyvodem - pravdepodobne kondenzator.
Je to modra kosticka s popisem CSB - 429 P ( nevim ze by pF)
Takze zajimalo by me bud typ a hodnota soucastky nebo nejake doporucene
zapojeni
toho svabu ( je tam Philips - SAA3010P [L78006MC]) i s hodnotami soucastek.

Za vsechny odpovedi predem dekuji

Jaroslav Vareka
MrDeeJay@atlas.cz