Simulator EPROM

Straka Matus magpie
Středa Březen 17 11:43:35 CET 2004

-----Pôvodná správa-----
Od: Tomas kouba <kouba@hw.cz>
Pre: Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
Dátum: 13. júl 1999 13:17
Predmet: RE: Simulator EPROM

>Pouzita 8255 je obousmerny obvod, paralelni port muze byt tez
>obousmerny. Tedy nic nebrani tomu, napsat program, ktery bude zpetne
>cist obsah pameti. Dokonce je mozne mnapsat program ktery bude
>krokovat procesor (je na to vyveden vystup mysleny jako hodiny) a
>po/pri vykonani kazde instrukce cist adresovou i datovou zbernici
>procesoru.

Tak ja mam ten simulator postaveny, dosku mam od SEMACHu. Simulator funguje
fajn, program som si napisal znovu sam. Ale spatne sa pamat citat neda, ja
sam
to chcel na verifikaciu, ci je to spravne zapisane. Neda sa citat preto,
lebo na SEMACH
doske nie je prepojeny signal /RD obvodu 8255 (mozno len v mojej verzii).
Takze to nejde
a bolo by treba prepojit tie signaly niekde pod obvodom 8255 a kedze ho
nemam v patici ...
To len keby sa niekto pokusal.
Ide to obist tak, ze datove vystupy zo simulatora (na patici "simulovanej
EPROM") sa pripoja
na druhy paralelny port (mam na 0x278) a zapise sa adresa na jednom LPT a z
druheho sa citaju
data.
Pamati SRAM 32kb v "uzkej" sa na Slovensku vobec nedaju zohnat,  nakoniec
som vybrakoval
stary 486kovy board.

Matus