Zase Eagle

Jaromir Subcik subcik
Středa Březen 17 11:43:35 CET 2004

> 1.) Nektere soucastky (hlavne spinace) maji vyvody ktere jsou uvnitr
> propojene. Toto propojeni je mozne vyuzit misto dratove propojky. Je mozne
> tuto skutecnost nejak nadefinovat pri tvorbe knihovniho prvku?

Tak s Eagle jiz chvili pracuji ale zatim se mi nepodarilo zadnym
zpusobem nadefinovat vnitrni propojeni. Existuji urcite "finty" - napr.
v knihovne se daji u schem. znacky vyvody pres sebe a pak
privedenim spoje se propoji vsechny najednou nebo vyvody uvnitr
propojene se nadefinuji se shodnou hodnotou SWAP LEVEL a na
DPS si muzu vybrat, ktery pouzit. Toto ale neresi problem (viz.
napr. odpor s nulovou hodnotou pro preklenuti spoje, ze).

Jarda
Jaromir SUBCIK
tel: +420 428 346962
E-mail: subcik@email.cz