Zase Eagle

Karel Kozlik k.kozlik
Středa Březen 17 11:43:34 CET 2004

> ze
>
> Povel smash je oddeli a pak jdou posunout nebo smazat (to neni
> fyzicke smazani, lze se k nim dostat). Pokud budes posouvat soucastku
> tak se stejne posouvaji s ni.

Tak takhle se mi to prave nepovedlo, kdyz jsem popis smazal tak sice
zmizel, ale pri presunu soucastky se zase objevil a nejen pri presunu
soucastky, stacilo jen prekreslit schema (redraw) a taky se objevil.

								Karel

  OOOO    OOOO    OOOO   K   K   ????   Private: Strahov 2/538
 O    O  O    O  O    O  K  K   ?    ?
 O    O  O    O  O    O  K K         ?  E-mail:
 O    O  O    O  O    O  KK         ?    TCP-IP: Kozlikk@fel.cvut.cz
 O    O  O    O  O    O  K K       ?             ok1cpi@gw.ok0npg.ampr.org
 O    O  O    O  O    O  K  K
  OOOO    OOOO    OOOO   K   K     ?     AX.25:  ok1cpi@ok0pad.#boh.cze.eu