Simulator EPROM

Straka Matus magpie
Středa Březen 17 11:43:33 CET 2004

> Nejsem autorem, a nevim kolik zmen simulator EPROM doznal. Ve verzi
> uverejnene na nasem webu je signal /RD pripojen na pin 6 obvodu IC2
> (Q3 obvodu 74374). Deska ma na sobe rok 1997. Zkontroloval jsem to se svym
> simulatorem (deska od Semachu) a souhlasi. Deska je oboustranna,
> prokovena.

Pre istotu som si to skontroloval, moja doska je tiez z roku 1997,
obojstranna, prekovena, a /RD signal (pin 5) z 8255 je priamo hned
za poistkou vytiahnuty na Vcc, a na IC2 (74374) je pin 6 tiez priamo
pripojeny na Vcc. Ale to tu uz niekto pisal. Bohuzial sa to fakt neda
opravit nejakym preskrabanim (su na tom zavesene nejake filtracne
kondenzatory a aj ten radovy odpor, treba tie kontakty vytiahnut von
a spojit vo vzduchu.

Skontroloval som si to aj s dokumentaciou stiahnutou z www.hw.cz
(mam tu verziu v PDF) a tam je v obrazkoch ta ista chyba.

> To je nam lito, neni vsak zatim v nasich silach kontrolovat
> dostupnost soucastek i na Slovensku.

To nebolo obvinenie, len konstatovanie :-)

> Mimochodem proc jste si napsal novy program? Co Vam na nasem vadilo? Ptam
> jen tak ze zvedavosti.

Nevadilo mi nic, ale poznas to, clovek si neda pokoja ... "kutili" su
take vrtave typy, chcel som vediet ako to vlastne cele funguje (keby
som to nevedel, asi to neozivim a dost mi to pomohla aj pri ozivovani
Lab51)

Moje slova na adresu Simulatoru neber prosim ako kritiku, len ako
konstatovanie, ja som vdacny, ze za par supiek som si mohol nieco
take postavit a ze to funguje k mojim potrebam a spokojnosti.

Matus