Zapojeni napajecich konektoru PC

Zdeněk Chmelař zch
Středa Březen 17 11:43:33 CET 2004

>vypinace
>protoze
>tak
>schovane
>
> Co jsem si stacil vsimnout, tak na nekterych konektorech je
>vylisovane oznaceni L,N,PE a opravdu na nekterych zasuvkach je pri pohledu
>na dutinky, PE dutinka nahore - pak faze je vpravo. Ale pokud to prijde do
>pocitace a pak zase z pocitace odchazi do monitoru - tak to neni problem
>prehodit - staci na sitovem vypinaci prohodit dva draty.
> Podle mne na to zadna norma neplati - alespon jsem na nic nenarazil
> [...]

S touhle posledni vetou velmi souhlasim - meli jsme problem se snurami k UPS
ARGO. Tahle UPSka si detekuje, zda ma spravne (tedy pry dle normy) fazi a
nulak. Na drtive vetsine snur co bezne pouzivame k pisickum (tj. desitky
snur) to ale bylo presne opacne - pri pohledu na dutinky, PE dutinka
nahore - faze je vlevo.

            Zdenek Chmelar