menic

Zdeněk Janiš medusa
Středa Březen 17 11:43:33 CET 2004

Ahoj,

Ja bych o to schematko zajem mnel...

Diky..
            Medusa

----- Original Message -----
From: ezopaci <ezopaci@mbox.vol.cz>
To: Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Friday, July 16, 1999 8:15 PM
Subject: Re: menic

Asi pred rokem jsem stavel zesilovac do auta s TL494.
Ve zdrojich se moc nevyznam ale myslim ze se to nazyva dvojcinny menic.
Proste feritove trafo s vyvedenym stredem (jadro Pramet Sumperk, "motani"
vlastni),
dva mosfety jako spinace na kostru a cele to ridi ta 494ka.
Je to oscilator+zesilovac chyby+generator PWM.
Chodilo to na prvni zapnuti. Schema jsem vykutal ze schematu
autozesilovace od PIONEERu. Pokud bude zajem, muzu naskenovat a poslat.

Tomas Chvatal
ezopaci@mbox.vol.cz