Videokamera a zatmeni slunce

skopalik skopalik
Středa Březen 17 11:43:32 CET 2004

Objektiv funguje trosicku jinak. Nejde o to zaostrit do bodu, ale promitnout obraz (plocha CCD je asi 1cm na 1cm).
Kdy dete za objektiv, na misto kam patri CCD, nebo film fotaku, papir, tak ne nem uvidite obraz ja na filmu (jak jinak by se na ten film asi dostal).

ing. Slavomir Skopalik

=======================================
DEL a.s. Servisni stredisko
Olomoucka 355
Marianske udoli 783 65

Tel: 068 535 35 48     Fax: 068 535 23 64
e-mail: skopalik@atlas.cz
=======================================

-----P?vodn? zpr?va-----
Od:	Jiri Recek [SMTP:j_recek@del.cz]
Odesl?no:	19. ?ervence 1999 9:01
Komu:	Multiple recipients of list
P?edm?t:	Re: Videokamera a zatmeni slunce

Pamatujete, jak jste si hrali s lupou? Kdyz na slunicku vypalujes lupou diru
do papiru, je to to same. Nejlip to vypaluje, kdyz dobre zaostris. Predstav
si ten CCD. Chudak.

Jirka

-----P?vodn? zpr?va-----