Platinove cidlo (drive: SMT 160 )

Ales Filip afilip
Středa Březen 17 11:43:32 CET 2004

Hello Snail,

pondělí, 19. července 1999, you wrote:

SI> kdybychom meli vice informaci o Vasich pozadavcich na teplotni cidlo, mohli
SI> bychom Vam lepe poradit, ale pokud se jenom utrzkovite zminite, tak nema
SI> cenu strefovat se do Vasi aplikace naslepo.

SI> Ohledne odchylky - podivejte se na krivku zavislosti R-t a rozhodnete se
SI> sam, jestli je odchylka od linearity jeste v pripustnych mezich anebo
SI> jestli je s tim neco potreba delat.

SI> Krome toho odporova cidla nejsou jedina na svete :-)

Co je to za cidla u beznych digitalnich meraku ? Je to jakasi kulicka,
o prumeru cca 1mm. a z ni vedou dva hole dratky, dlouhe tak 15mm, a
dal to pokracuje izolovanym vodicem do meraku. To cidlo vydrzi (jak
pisou) 1200"C. Presnost pri 20"C to ma tak +-1"C

Ales Filip    <afilip@gmx.net>
Kutna Hora    <FIDO 2:423/87>
Copyright (c) 1999 Ales Filip