Optotriak spinamy v 0, jak to funguje ?

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:43:31 CET 2004

>Hmm - cekal bych ze spinani v nule ma vyznam pro vetsi proudy - obvykle
>se to pouziva u motoru nebo indukcnich zatezi vetsich vykonu ..

Presnejsi nazev by byl opto-budic triaku, nikoliv optotriak. Vyrobce
specialne nedoporucuje pouzivat toto bez externiho triaku nebo paru
tyristoru. Ma pro to zrejme sve duvody.

Josef Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electonics design
Snail Instruments                     Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                          phone/fax: +420-311-24433
266 01 Beroun                         e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                        URL: http://www.vitrum.cz/snail/