Regulovatelny zdroj 0-1000V

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:43:30 CET 2004

On Tue, 20 Jul 1999 mpalicka@brno.comp.cz wrote:

> Ahoj,
> potreboval bych sestrojit neco jako subj. Neni treba aby to davalo
> velky proud, jde mi jen o ocejchovani meraku. Netrvam ani na
> galvanickem oddeleni od site. Napada nekoho jak postavit co
> nejjednodussi subj. ?

nekde jsem na to videl schema v AR - fungovalo to zhruba tak ze vystupni
transformator co napajel VN usmernovac byl buzen dvema tranzistory
ktere byly spinany v protifazi (klasicky zpusob u menicu 12V=/220V~)
ale vtip byl v tom ze frekvence menice a delka pulsu byly pevne a
regulovalo se kladne vstupni napeti klasickym zapojenim SS zdroje 0-30V
asi 2A . Mozna tam byla i zpetna vazba - uz nevim - fakt je, ze ji to
ani moc nepotrebuje ...

|                             petrsi@jcu.cz                              |