Prevodnik S/PDIF - optika

mpalicka@brno.comp.cz mpalicka
Středa Březen 17 11:43:29 CET 2004

Date sent:      	Tue, 20 Jul 1999 12:16:51 +0200
Send reply to:  	hw-news@list.gin.cz
From:           	"Lubos Voros" <lubos-sw@cpeclub.com>
To:             	Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
Subject:        	Re: Prevodnik S/PDIF - optika

> Je to tak. Zapojenie, ktore ste poslali je velmi jednoduche, ale
> pripustam, ze to moze funfovat. Tu je vsak dolezite to tvarovanie signalov
> a hlavne urovne signalov. Osobne som videl zapojenie (aplikaciu) z LED
> bodovkou, ktore boli dostupne este za totality. Chodilo to, ale nebolo to
> spolahlive. IR ziaric by mal mat urcity vykon a hlavne si treba dat pozor
> na konektorovanie na optike. To je velmi dolezite, lebo nevhodnym spojom
> alebo prilis velkym zahnutim opt. kabla mozte zvysit utlm na trase.
> Predpokladam, ze prenos je na male vzdialenosti, ale pre ilustraciu, ak
> [...]
Mam v umyslu to udeat takhle: LEDku pripojim normalnim dratem a
strcim ji do diry vyvrtane v krytu optickeho vstupu. Takze problemy
s ohybanim optickeho vlakna odpadaji. (V tom zapojeni co jsem
bastlil predtim, se mi ta LEDka ani nerozsvitila, takze to vypada na
nejakou trivialni chybu v zapojeni, ted ale taky delam neco jinyho,
tak se k tomu vratim casem).
Milan Palicka