BIOS

mpalicka@brno.comp.cz mpalicka
Středa Březen 17 11:43:29 CET 2004

Date sent:      	Tue, 20 Jul 1999 12:01:50 +0200
Send reply to:  	hw-news@list.gin.cz
From:           	"Juraj Bahyl" <bahyl@kupbb.sk>
To:             	Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
Subject:        	BIOS

> Chel by som si dat prepalit Bios a neviem aky typ pamate mam pouzit.
>

> Juraj
Rada je celkem jednoducha: z originalniho BIOSu sundej samolepku
a precti typ co je tam napsany, ja mam napr. 29EE010 coz je 128kB
EEPROM. Uz mi tady kdysi nekdo radil ze neni problem ji nahradit
EPROMkou se stejnou kapacitou: 27C010. Problem by ovsem mohl
nastat u nejakych mainboardu, kde je EPROMka SMD pripajena na
plosnaku - ale ta by mela jit prepalit softwarove (coz jde
samozrejme i u te 29EE010), vyrobci mainboardu maji BIOSy
obvykle zverejnene na internetu i s palici utilitou.
Milan Palicka