Detektor radaru

Galuszka Jan ing. fanda
Středa Březen 17 11:43:29 CET 2004

Pripominka:

Penize z pokut POLICIE nejdou do rozpoctu obci a měst, ale do STATNIHO
rozpočtu.
A to je velky rozdil.
Obec nekdy zada POLICII statni o zavedeni radaru v komplikovanejsich
mistech, ale nemuze to naridit, ale pouze prosit policii na kolenou.
Nam jde pres obec hlavni cesta Havirov -  Cesky Tesin, a jsem rad, kdyz tu
vidim radar.
Ne zebych byl tak poctivy sofer (kdysi jsem jezdil jako blazen a dnes mi je
spatne jak si na to vzpomenu), ale valit stovkou a vic pres obec je dosti
riskantni.
Jsem proti antiradarum, ale i tak jsem se podival na WWW.RADARY.CZ

S pozdravem

            ing. Jan Galuszka

FANDA elektronik s.r.o., Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá
tel.fax.: 069/6425819, mobil 0603/531605, jednatel ing. Jan Galuszka
IČO: 62301802, DIČ: 370-62301802
E-mail: fanda@elektronika.cz, ICQ: 20949586

provozovatel informační služby ELEKTROnik-info ... WWW.ELEKTRONIKA.CZ
vydavatel časopisu ELEKTROinzert

E-mail: fanda@elektronika.cz je společný i pro firmu Jan Galuszka - GALVEOS