Cidlo na mereni teploty ( Platinove cidlo (drive:

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:43:29 CET 2004

>V GM prodavaji digitalni meraky (napr. Metex 3660D, ale i spoustu
>dalsich, s uuuplne stejnym cidlem)s touto sondou. Zkuste tam zavolat,
>jestli neprodavaji tyto sondy samostatne.

Ty termoclanky se prodavaji urcite samostatne, jinak u nas je vyrabi ZPA Nova Paka.

>PS. POZOR, meraky od firmy METEX nekupovat. V pripade poruchy vam bud
>vymeni cely vnitrek za cenu noveho meraku, nebo vam ho neopravi vubec,
>protoze uz je 2 roky stary. Mam tady takove meraky dva !!

To je pravda, mel jsem metex 3850 a jednou jsem s nim omylem 'zmeril' startovaci napeti pro 4kW vybojku - ze tohle napeti bylo v poradku o tom nebylo sporu, zcernaly metex byl dobry dukaz ;-(. Nicmene v GM me opravdu rekli, ze levnejsi je si koupit novy, coz jsem taky udelal a jsem s min naprosto spokojen - ve sve tride urcite jeden z nejlepsich.

S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/~lkavan