neviditelna zprava

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:43:28 CET 2004

On Thu, 22 Jul 1999, Min?? Petr wrote:

> Mime muze nechat zapnute, ale MUSI si nastavit format zprav Prosty
> text. Ja mam napriklad MS Outlook 98 nastaveny takto:
>
> Format odesilani zprav MIME, kodovani textu QUOTED PRINTABLE, PROSTY
> TEXT
>
> Nekteri postovni klienti proste neumeji spravne dekodovat
> Multipart/mixed nebo Multipart/alternative.

Ten problem neni v pouziti MIME ale v tom ze odesilatel nedava do hlavicky
dopisu radku -

dulezite je to boundary - tim jsou od sebe oddeleny jednotlive MIME casti
uvnitr zpravy a kdyz chybi tak korektni MIME compliant klienti to
nezobrazi protoze nemaji jak urcit co je co. Mene koretni to vyplivnou
na obrazovku jako neMIME zpravu a vyber si - obvykle to nevadi ...

|                             petrsi@jcu.cz                              |