Seriova mys na PS2

Pavol Krupa krupa
Středa Březen 17 11:43:28 CET 2004

Mal som podobne problemy s nastavenim PS2. Ani po nastaveni v BIOSe, ani po
uvolneni IRQ12, sa mi Logitech mys nerozbehla. Ked som vymenil niekolko redukcii
(myska bola v poriadku), myslel som ze mam odpaleny PS2 port. Zacal som merat a
zistil som ze mam na redukcii prehodene (podotykam ze redukcie boli original)
signaly.
PS2 6 Pin (redukcia, samica)
    1 2
3           4
  5     6

kde 1  DATA
       2  -
       3 GND
       4 +5V
       5 CLK
       6 -
Na mysku som ale nedostaval 5V(boli prehodene +5v s DATA a CLK), pretoze nie
vsetky maticne dosky(MB) PC AT maju rovnake poradie vyvodov PS2 konektora.

konektorPS2 na MB PC
1*
2-
3*
4*
5*
po predratovani redukcie (pohlad na 5 pinovy konektor na MB) na
1* DATA
2-nezapojeny
3*GND
4*+5v