soft II

Bizub Martin Ing. BizuM
Středa Březen 17 11:43:27 CET 2004

Ludia ake velke je demo Eagle, alebo FerdaMravec, alebo niecoho podobne.
Pytam sa preto, lebo uz treti tyzden nam vo firme nejde internet, a ktovie
kedy to pojde, takze si to nemozem stiahnut.
Nasla by sa nejaka dobra dusa, co by mi to mohla poslat?

Potrebujem nejaky soft pre rozmery max. 10x8 cm do 40 suciastok.

A este jedno obmezenie: keby sa niekto taky ozaj nasiel a chcel by mi to
poslat, tak ho poprosim aby to demo rozkuskoval na faily po 500kb, vecsi
mail mi nepride.
Bohuzial , takto to mame blbo nastavene.

S pozdravom,

Ing.Martin Bizub
poradca pre poistenie pravnickych a podnikajucich fyzickych osob
SLOVENSKA POISTOVNA a.s. , pobocka Trebisov

M.R.Stefanika 2393/25, 075 01 Trebisov, Slovak Republic
Tel.:+421(0)948 713227, 6724430 ; Fax:+421(0)948   6725739
mailto:bizum@tv.spas.sk  ;  http://www.spas.sk