Nepiste uz

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:43:27 CET 2004

On Wed, 28 Jul 1999, Miksovska Alena wrote:

> Od jiste doby jsou na schranku v nasi domene propag@kb.cz zasilany
> zpravy. Tato schranka neexistuje a nikdy neexistovala. Prosim odstrante
> toto rozesilani, zpusobuje to velky pocet chybovych hlaseni.
> Pros?m o odpoved.
>
> Dekuji, s pozdravem Alena Miksovska,
> Komercni banka, a.s., tel. (02) 224 33552

Myslel jsem ze v bankach pracuji pouze vysoce kvalifikovani spravci,
kteri si s takovym drobnym problemkem vi rady a chapou rozdil mezi
konferenci a listserverem. Stacilo by uplne odeslat z adresy na kterou
to chodi zadost listserveru o odhlaseni - ta adresa by mela po dobu
odhlasovani fungovat .....

|                             petrsi@jcu.cz                              |