AVR

Tom Šupka TomSupka
Středa Březen 17 11:45:23 CET 2004

Stahl jsem si nektere dokumenty (.pdf) primo od Atmelu a jednotlive nemaji
vice jak 2MB (napr. dok k AT90S2313 ma asi 1,94MB a obsahuje v sobe vse,
vcetne instrukcni sady, krome serioveho programovani).
Paralelni programovani je podobne jako u AT89, takze by mel jit pouzit paralelni
programator pro AT89 po preprogramovani obsluzneho programu (sam jsem si
jeden zbastlil pro pripojeni na LPT, vse je ovladano z PC; jeden je take, myslim,
na HW serveru) - nemam ale vyzkouseno.

Celkove se mi AVR libi, hlavne pro rychlost a instrukcni sadu (tady ma PIC co dohanet).
Jsou uz take dobre vyreseny IO porty (skoro dokonale oproti 8051, tedy i AT89),
vystupni proud ale muze byt max 10mA (jen nizkoprikonove LED), takze v tomto smeru
na PIC nemaji. Prakticke zkusenosti ale nemam. Zda se mi ale, tak jak zde probehla diskuse
na tema power-on reset na AVR a podle firemnich udaju, ze p-o reset muze byt pro AVR
*BIG PROBLEM* a v systemu s pomalu nabihajicim napajenim se nelze obejit bez externiho
POR obvodu (opet u PIC lepe vyreseno).

Tom Supka