PCF8583 - problem?

Zdenek Dvorak zdvorak
Středa Březen 17 11:45:21 CET 2004

zdravim vsechny v novem roce.
lidickove, v jede aplikaci (zatim vzorku) se mi stalo, ze mi jiz podruhe z
neznamych pricin asi po 14dnech trvaleho provozu odesel real_time brouk
PCF8583. Ten brouk normalne komunikuje a vse funguje, jen se zastavil cas a
pomuze jen vymena brouka.
Zatoven s tim prvnim broukem jsem menil i krystal a udelalo to zase. Myslim,
ze provozni podminky jsou vsechny v norme, napajene to je primo z 3.6V
akomulatorku (paralelne se zenerkou 3V6), kterej je trvale
dobijenej/udrzovan nejakym malym proudikem z pulzniho zdroje. Takze napeti
by tam melo byt spolehlive v norme (je tam fakt 3V6). Blokovaci kondik
samozrejmosti. Obsluha I2C je delana softwarove, takze taky dost pomala a se
vsim jinym chodi. Teplota taky nic moc - mozna nejakych 40st. Jinak tam uz
neni co by mohlo byt vadne. Jediny mozny zdroj problemu by mohlo byt, ze to
vsechno pracuje v celkmem dost silnem stridavem LW magnetickem poli.
Myslite, ze je to mozny? Pripadne nemate jeste nejakej typ cim to muze byt?
							bye zdvorak