iomega ZIP paralel protokol

Pavel Kriz Pavel.Kriz
Středa Březen 17 11:45:21 CET 2004

Zajimalo by mne, do jake miry je slozite ulozit nejaky soubor na
ZIPku pres paralelni port nejakym jinym zarizenim, nez je PC. Mohlo
by se to hodit na sber dat z nejakych jednodussich pocitacu (s vetsi
pameti dat, jinak to nema smysl).

Trochu se obavam, ze to nebude sranda, protoze pujde nejspis o
protokoly 2 (protokol sice neni zrovna spravny termin, ale co...)
1. SCSI
2. prevod pomyslneho SCSI na simulovany paralel

Pokud o tom neco vite, diky za cokoliv
    Pavel

PS: Jasne, ze muzu prostudovat zdrojaky driveru treba pro Linux, ale
zase tak moc to nepotrebuju...
U iomega jsem to nehledal (zakladni chyba ale ja pristupuji k
internetu doslova po bytech), ale pochyji, ze tam tyhle veci budou
zdokumentovany.