IRMAN a Winamp

Stanislav Èeška sceska
Středa Březen 17 11:45:19 CET 2004

Zkus GES ELECTRONICS na Jiraku, wwww.ges.cz (nebo wwww.ges_el.cz - ty vecka
sou v tom nazvu opravdu 4 - neni to preklep) nebo se da najit na
www.seznam.cz. Myslim ze tam PICy 12Cxx maj, nejsem si jistej, jestli tam
taky programujou, ale u tehle firem to bejva standard. Popripade se da v
kusovym mnozstvi objednat u firem inzerujicich v AR - vzdycky je tam ohromna
nabidka (a vetsinou i levnejsi nez v krame)...

To ovladani k WinAmpu chci taky!!! Slysim to sice prvne, ale vzhledem k
tomu, ze ted si stavim maly PCcko, jehoz ukolem bude prehravat MP3, CDDA,
ovladat radiokartu a mixovat Line-In (proste hifivez), tak mi to zni velice
zajimave :-] Kde sezenu navod ??

Stanislav Ceska