prevodnik 220->110V

Stanislav Češka sceska
Středa Březen 17 11:45:18 CET 2004

Jeste bych dodal ze takova trafa na nizky vykon (pro radio) se daji vyhrabat
ze starych kotoucovych/kazetovych magnetofonu Tesla, kde lze volbou zacatku
a konce vinuti ziskat napeti ve velmi siroke skale. Popripade je mozno (jak
uz nekdo prede mnou napsal) vymenit trafo v radiu, vetsinou tam byva trafo
se sekundarem 6V/200mA(popr. 400mA) a da se nahradit u nas prodavanym
zvonkovym
transformatorem (cena 75-120 Kc)

Stanislav Ceska