TCP/IP-Flexnet

Zdenek Dvorak zdvorak
Středa Březen 17 11:45:18 CET 2004

    nejsem radioamater a k flexnetu nic nevim, ale  to  propojeni TCP/IP
site po RS485 pouzivam. Je to nadefinovany jako pripojeni modemem se
statickou IP adresou. Jedinej problem je v nutnosti obejit tu hndshakovou
sequenci mezi pocitacem a modemem, kterej tam vlastne neni. Jde to bud
upravou DialUpu (teoreticky musi jit, ale nevim jak - procetl jsem vse
dostupne, ptal jsem se i v nejodbornejsich konferenci a machru/programatoru
a nikdo nevi jak na to), dalsi moznost je naemulovat ten modem softwarove na
protejsim pocitaci, pokud to pocitac je (ja mam ja ko protejsek AVR
jednochip s TCP/IP klientem, a je jich tam moc, takze to je problem, ale
zatim to tak pouzivam) a treti asi i pro tebe nejschudnejsi cesta je pouzit
jednochip, kterej bude emulovat modem pro realizaci toho spojeni, pak to
preda dal (tohle mam uz temer hotove -chodi to na bastlu a ma to jeste dalsi
funkce. Doufam ze to bude nekdo pak vyrabet komercne a pak by se to snad
dalo koupit).

     Mel bych dotaz hlavne pro radioamatery (Paket radio).Na i-netu jsou k
dispozici vselijake komunikacni datove programy. Exituje jakysi ovladac pro
WIN (Flexnet-TCP/IP). Moc o tom nevim at tak bych prosil nejakeho veci
znaleho dobraka,ktery by osvetlil problematiku flexnetu,paketradiove
komunikace.Mym cilem je propojit
    pocitace (WIN 98) pomoci seriaku protokolem TCP/IP aby se to chovalo
jako sit.

    Dik za kazdy reply.
    berta@atlas.cz