TCP/IP-Flexnet

Zdenek Dvorak zdvorak
Středa Březen 17 11:45:18 CET 2004

            i pro tebe nejschudnejsi cesta je pouzit jednochip, kterej bude
emulovat modem pro realizaci toho spojeni, pak to preda dal (tohle mam uz
temer hotove -chodi to na bastlu a ma to jeste dalsi funkce. Doufam ze to
bude nekdo pak vyrabet komercne a pak by se to snad dalo koupit).

            To je dobry napad ale uz se vam nekomu podarilo propojit dva
pocitace WIN-WIN telefonickym propojenim site? Mam na mysli jak prinutit
pocitac s modemem (WIN 95/98) aby odpovedel na prichozi volani? Ve win98 se
da sice nainstalovat server telefonickeho pripojeni site ale nic to nedela
(aspon u me).

            vyse uvedeny zpusob by asi resil i tento stav. Z pohledu TCP/IP
site nexexistuje vysilaci a prijimaci strana. Je to jen otazka navazani
spojeni (tedy vec modemu) a se siti to nesouvisi. Nezkousel jsem to, ale
jsem o tom docela presvedcen.

            Jeste neco.Najdu nekde popis te handshake sekvence kterou bych
mel obejit?

            v adresari windows/inf mas pro kazdy modem *.INF soubor ve
kterem je popis vlastnosti toho ktereho modemu. Jednou z vlastnosti je i ta
handshake sequence. Obecne plati na vsechno co zacina AT odpovedet OK<cr>.
Ja jsem tam jeste udelal vyjimku, ze na ATD.. odpovi CONNECT<cr> .  U *.inf
souboru pro nullmodem je ta sequence tusim "SERVER" a odpoved "CLIENT", ale
nevim to jiste.

            bye zdvorak