Bezdratovy mikrofon I

Tony Malecky zpaul
Středa Březen 17 11:45:17 CET 2004

>Ahoj,
>
>ja nemam na mysli klasicky oscilator s jednim tranzistorem,
>ale aby to bylo treba rizeny krystalem, a aspon dva az tri tranzistory.
>Mam takovou ideu, uz jsem i neco zapojil, treba A244D ve funkci vysilace,
>nebo smesovac NE602, NE612, ktery smesuje signal krystaloveho oscilatoru
>na 90 MHz se signalem VCO asi kolem20 MHz, kde takovy VCO muze byt
>jeste pomerne stabilni.

Hmmm, proc tak slozite? Nekomplikuj si vysilac smesovanim kdyz nemusis...
Nakonec vysledne spectrum tomu pak take bude odpovidat, a odstranit produkty
smesovani neni kdovi co...Tom spise ze jsou tak blizko.. Neni nahodou
jednodussi vzit nejakej krystal, varicapem ho rozladovat modulaci, a pak to
cele v dalsich dvou stupnich vynasobit az na tech 100Mhz? Stabilita bude jen
o neco horsi nez stabilita krystalu a slozite to taky moc nebude. Tim spise,
kdyz se k tomu pouzije nejakej modernejsi integrovanej obvod jako treba
MC2833
od Motoroly, kterej ma v sobe jak oscilator, tak varicap, modulacni
predzesilovac a i nasobice... A stoji 30kc..

Tony Malecky OK1HMA
Usti nad Labem