Zarovkovy stmivac & IR DO

Mour Jan MourJ
Středa Březen 17 11:45:17 CET 2004

Ano, mam zkusenosti s dimmery firmy Elektrobock sro., Blanensk=E1 257, =
Ku=F8im
664 34, tel: 05/41230216. Zaruka 2 roky.
Od teto firmy znam (stav pred cca. 1,5 rokem) 3 spinace na dalku + =
manual.

Jedna se o DR-2SD, ...ZD a ...ID. Vsechny pracuji na principu kratky =
dotek =3D
zap/vyp, dlouhy dotek =3D regulace +/-.

Ten prvne jmenovany (SD) je nejjednodussi a na dalku funguje na =
jakekoliv
tlacitko z DO, coz je nekdy dost blbe, zvlaste kdyz je pobliz =
ovladaneho
pristroje nebo primo naproti odrazove plose TV. U tohoto typu jde ale
polepenim senzorove oblasti dosahnout toho, ze dochazi k zap/vyp + =
regulaci
namirenim dalky primo na spinac, nikoli odrazy, takze funguje naprosto =
bez
problemu.

Co se tyce modelu ZD, ten je udelan tak, ze aby doslo k =
ovlanani/regulaci,
musi se cca. 3 sec drzet tlacitko na DO, pak dojde k pipnuti tohoto =
spinace
a nyni je spinac pripraven pro regulaci. Po kratke dobe dojde opet k
"zablokovani" a je nutne opet 3 sekundove odblokovani, pokud se chce =
delat
dalsi regulace. Tento spinac ma navic imitaci osob v mistnosti. Neni =
tedy
mozne castecne prelepit senzor. Jednak i pri uplnem prelepeni dochazi i =
pri
mireni mimo senzor k regulaci a jednak by doslo ke zkresleni funkce =
imitace
osob, protoze by bylo de facto porad zatazeno.

S poslednim, ID, mam nejlepsi zkusenosti, je opravdu super. U tohoto =
modelu
je mozne naprogramovat jedine tlacitko na DO, na ktere reaguje, a ma
samozrejme vsechny ostatni funkce (imitace osob, moznost pozvolneho =
zap/vyp,
pamet posledni hodnoty a moznost vypnuti naprogramovani na urcite =
tlacitko -
pak funguje jako SD).

Aktualni ceny bohuzel nevim, pred par dny jsem si nechal poslat =
aktualni
nabidku + cenik.

	Zdravi

				Jan Mour