Bezdratovy mikrofon+colamat

Stanislav Češka sceska
Středa Březen 17 11:45:17 CET 2004

Technicky jednodussi by bylo prepadnout stanek s obcerstvenim. Nemyslim si,
ze tento "trik" ma nejaky realny prinos, byt je teoreticky velmi zajimavy
(hlavne jak na to prisli).

Ale na druhou stranu --- u nas jsme sidili (uspesne) automat s rotacnim
podavacem, kdy se vzdycky po vhozeni mince pootoci kvalec obsahujici bunky s
nasazenym zbozim. V nekterych lze nahmatat za vydejnimi dvirky tlacitko pro
otaceni podavacem vpred a pro vyber valce. Novejsi uz to nema, ale da se
zase obcas vhodnou kombinaci vhozenych minci zajistit, aby vracena castka
prevysovala castku regulerne vypocitanou (neumi odecitat :-)) ...

Ale to bylo ve skole, kde se vratny objevil jednou za 3 hodiny, jinak byl
vetsinou mimo a nebylo nikde nikoho, kdo by to prasknul provozovateli. Ale i
tak bych si netroufnul hrabat se za plexisklem automatu na COLU (ten tam byl
taky). Zkuste si to nekde v uzavrenem objektu, uvidite, jak s vama
vybehnou...

Kdysi jsem se velmi zajimal o sizeni ruznych automatu, ale bohuzel, dnes
jsou jiz systemy dostatecne "vychytane", aby s necim takovym pocitaly a tak
mam ja, i spousta dalsich lidi proste utrum.

Stanislav Ceska