laserova komunikace

Vašek Petr vasek

	[Va=B9ek Petr]  Neda mi to abych taky zareagoval. Mam v hlave jiz
delsi dobu=20
	podobny napad. Potrebuji natahnout 10 MB Ethernet na vzdalenost
cca 200 m.
	Napetove urovne na Twisted Pair Ethernetu se pohybuji kolem 1V.=20
	Zkousel jsem napr. galvanicke oddeleni signalu a to se mi
povedlo pomoci
	symetrizacnich transformatoru k televizoru (Dvouderove jadro se
2 zavity dratu).
	V posledni dobe se objevila u sikmookych spoluobcanu Laserova
ukazovatka
	a cenou se pohybuji od 200,- do 300,- (coz povazuji za
prijatelnou cenu).
	Zkousel jsem je co z nich dostanu a na 250 m je na druhe strane
okem viditelny bod,
	(samozrejme ze jsem to zkousel v noci) jehoz prumer nebude vetsi
nez nekolik cm.
	Vypada ze v tom maji pouzite Laserove diody nizsi kvality, ktere
ma ted v
	sortimentu napr. Bucek Elektro v Brne za 395,- s DPH=20
	viz: http://clavis.cz/bucek/novinky.htm=20
	je tam i nejaky datasheet, bohuzel ale bez jakychkoli udaju o
rychlosti.=20
	Na  prijimaci strane chci pouzit diodu BPW43 ktera je dostatecne
rychla. =20
	Ted to mam na stole roztahany a chystam se udelat test jak jsou
ty laserove diody
	rychle. =20
	Velmi rad bych se spojil s nejakymi nadsenci, kteri maji podobne
ambice.
	Apropo profesionalni zarizeni dodava fa. Havel
http://www.ha-vel.cz/pojitka.htm
	ale jako navod je to strohe. Pro me je to motivace ze to pujde.

	Petr Vasek (Masinka)
	Brno=20