Propojeni pocitacu

Stanislav Češka sceska
Středa Březen 17 11:45:16 CET 2004

Mrkni jestli mas nastaveny spravne predvolby site , zejmena jestli k tomu
mas pridany protokoly (stezejni je TCP/IP), jestli tam nemas naky pozustatky
po pripojovani internetu (napr. kdyz ti tam computer "inteligentne" sam
vyplni DNS, ktery sou ti pri proprojeni mezi dvema lidma na nic a zbytecne
je to hleda....?) Po TCP/IP muzes sdilet cokoliv. Pokud ti jde jenom o
tohle, nech ostatni protokoly klidne spat. Jo a komunikace je pochopitelne
Win: PPP.

Ani bys neveril, kolikrat sem zapomel priassignovat k modemu TCP/IP a paxem
se divil, jak je to mozny, ze se nic nespoji...

Stanislav Ceska
    -----Original Message-----
    From: fsg-news@mobil.cz [mailto:fsg-news@mobil.cz]On Behalf Of Lubomir
BERKY
    Sent: Monday, January 11, 1999 7:28 PM
    To: Multiple recipients of list
    Subject: Propojeni pocitacu

    Ahoj

    Mozna ze sem otravnej,ale bodlo by mi tento problem vyresit.Propojit dva
pocitace(WIN98-WIN98) pomoci tel.modemu se mi jiz podarilo ALE po propojeni
se nic nedeje.Musim snad nainstalovat nejakou sluzbu nebo spustit nejaky
program abych mohl sdilet adresare a tiskarny?
        Omlouvam se ze s tim otravuji na HW. Kdybyste nekdo aspon poradil
kde bych se mohl dopidit odpovedi. Help we win je jako vzdy k nicemu.

    Dik
    berta@atlas.cz