MP3 prehravac

Richard Cvach cvach
Středa Březen 17 11:45:14 CET 2004

Hi all,

sice tuhle konferenci moc neznam, ale dostala se mi do ruky tahle
zprava a mam pocit, ze bych na ni mel zareagovat:

>From: Stanislav Ceska <sceska0@seznam.cz>
>Date: 19. ledna 1999 3:38, subject: RE: MP3 prehravac

>Myslim si ze delate slozitosti, kde nejsou. Vase konstrukce vyjdou stejne
>draho, jako o tridu vyssi standardni konfigurace. Stavim si doma prehravac
..
>WINAMP, tj Win95, 500MB disk, 2xCD-ROM,
>radiokarta/zvukovka (chci v tom mit komplet hifivez), Line In/Out na
>kazetak. Displej je draha sranda, kdyz mono VGA 14"  ....
..
>Radiokarta, ke ktery je updatovatelnej software, je vlastne to
>nejkomfortnejsi FM radio, co se da sehnat. CD prehravac z CD-ROM sice
>trochu pokulhava za hifi CD-playery o to lepe se ale zase da programovat.

Vas email je vskutku zajimavy :-))
Jestlize povazujete za 'o tridu vyssi nez hifi vez' vec, ktera:

- pri zapnuti bootuje pul hodiny a to s nejistym vysledkem
- zurive swapuje (viz 16MB RAM)
- pada v nahodnych intervalech na vyjimky 0E apod :-)
- jeji operacni system pochazi od Microsoftu
- pri vypadku proudu spousti scandisk a i potom nekdy vyzaduje slozity
  servis
- potrebuje k ovladani mys
- pri zapnuti detekuje Plug and Play devices
- zpusobuje caste hardwarove konflikty IRQ, DMA apod
- audio cast 'nejkomfortnejsiho FM radia co se da sehnat' se kvalitou zvuku
  blizi norme GSM 6.10 2kb/sec a svou vstupni citlivosti krystalce
- zvuk z jejiho CD vystupu (CDROM-audio) je naprosto nepouzitelny
  k nicemu jinemu nez k demonstraci kvantizacniho sumu na osciloskopu,

pak mi nezbyva nez poprat vam prijemny poslech (zejmena pri cekani na
boot Win95) a jako doplnek doporucit nektere ze znackovych bedynek
prodavanych nasimi Vietnamskymi spoluobcany, pokud mozno
s velkym cervenym napisem
"2x 1000W P.M.P.O. DYNAMIC MEGABASS SURROUND SYSTEM".

s úctou

    Richard Cvach

P.S. Nechtel sem nikoho nastvat, jenom me fakt pobavila predstava jak se
rano vzbudim, zmacknu na dalkaci ON a pak uz jeonom koukam na ubihajici
modre prouzky pod logem windows ....