Kritika Linuxu a Speccyho

Pavel Kriz Pavel.Kriz
Středa Březen 17 11:45:13 CET 2004

> PS : Jsem zastancem Woken, ovladani Linuxu mi pripomina ZX Spectrum, a mj. me
>  Wokna zivej.
> (au, au nebijte me to boli)

Pozn: Tenhle mail mel nejaky pochybny hlavicky, takze neznam Subject
(na web do archivu konference se mi koukat nechce)

Tak 1. rad bych videl internet postaveny pouze na vytvorech
       Micro$oftu - po odeslani tehle zpravy bych prinejmesim nekolik
       minut s uzasem pozoroval presipaci hodiny, pak by me prislo od
       Billa, ze v mem mailu jsou pravopisne chyby a ze jej radeji
       adresatovi dedorucil; a jeste bych s tim dostal nejnovesi
       verzi IE, ktera by zaplacla asi 100MB v moji schrance.
       Tady je dulezite rozlisovat, koho bavi jezdit mysi po
       obrazovce a kdo na pocitaci neco potrebuje opravdu udelat (ten
       pak zjisti, ze nakonec zase zkonci u prikazoveho radku nebo
       u NC)
    2. Na speccy mi nesahejte. Je to prece taky soucast vyvoje
       vypocetni techniky!!! Jeste dneska u PC ziju z toho, co jsem
       se naucil u Spectra.

A uz dost kritiky, to jsem zase komentoval neco, co se tehle
konference tolik netyka; ale ulevilo se mi.

Cau, Pavel