reproduktor / mikrofon

Kosta kosta
Středa Březen 17 11:45:12 CET 2004

-----Původní zpráva-----
Od: Tomas Dresler student <DRESLET@feld.cvut.cz>
Komu: Multiple recipients of list <hw-news@mobil.cz>
Datum: 2. února 1999 11:23
Předmět: Re: reproduktor / mikrofon

>A nadherne se to rozkmita - tohle reseni jsem videl blokove u
>nejakeho mobilu, kde tu zpetnou vazbu resil digitalne nejaky procesor
>se spoustou AD a DA prevodniku.
>
>      S pozdravem
>
>         Tomas "Edison" Dresler

Typicky priklad jak jit s kanonem na komary.  V podstate se jedna o
klasickou telefoni vydlici. Je to resitelne operacnimi zesilovaci, linkovym
trafem, nebo pomoci specialnich obvodu pro komunikace (MITEL : MH88400 etc)
s upravou zapojeni. Zapojeni s operacaky bylo publikovano v KTE magazinu
nekdy v prubehu poslednich dvou let.

Kosta