[HW] Citac s PIC nebo ATMEL

benedikt benedikt
Středa Březen 17 11:45:11 CET 2004

S 89C2051 to v nekolika verzich delal a publikoval v cervenem AR nebo PE
(sam presne nevim, pletou se mi) cca pred 2 az 3 roky Zajic z Pecek.
Funguje mu to perfektne, umi to odpocet mf, ... Zkus se po tom podivat,
pokud budes neuspesnej, bombarduj me e-mailem, zkusim to doma najit s
cislem, rocnikem a stranou.
Sam jsem to koupil jako stavebnici, postavil, a od te doby bez problemu
funguje. Pokud bych mel hlasovat o nejlepsi konstrukci s 89C2051 tak je to
muj favorit.

bye, Radek (benedikt@lphard.cz)