GALy

Tom Supka TomSupka
Středa Březen 17 11:45:11 CET 2004

Kdysi jsem si chtel naprogramovat GAL 16V8, protoze z hradel toho bylo moc. O programovani
jsem se ale z netu nedozvedel nic - vsechny firmy si info o programovani chranily (asi to
souvisi s tim, ze je kolem toho trocha teorie - optimalizace logickych fci). Mozna jsou ale ted uz
otevrenejsi - zkus Atmel (myslim, ze tam byl nejaky soft k downloadu - asi Atmel-ABEL).

Soucasne PALy maji standardizovanou architekturu a tak se pri programovani (napr. ATF16V8) pouziva "standardni PLD program?tor" :-(. Z fyzick?m programovanim asi neni problem - naprogramovani par spojek, ale slozitejsi je PLD kompil?tor, kter? z pozadovanych logickych fci vyrobi fce "pouzitelne" pro naprogramovani. Chtelo by to sehnat hw schema toho "standardniho" programatoru.

Jake mate zkusenosti se spotrebou GALu? Potreboval jsem to do baterioveho zapojeni a 50mA (resp.20mA) mi prislo fakt moc - existuje nejaka alternativa?

Tom Supka
TomSupka@bigfoot.com