Digitalni vystup

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:45:10 CET 2004

At 19:37 5.2.1999 +0100, Jiri Jaros wrote:
>Digitalni mixer povazuji za dosti znacnou zvlhlost. Je treba si uvedomit,
>jaky takova konstrukce ma prinos - ne ze by to nebylo neresitelne - na
>korekce i hlasitost existuji DSP (Digitalni Signalove Procesory), ktere to
>zvladnou v realnem case.

Asi me pomalu presvedcite, ze jsem opravdu vymyslel blbost a radsi dodelam ten klasicky mix s operakama, ktery tady mam rozestaveny ;-))).
Nicmene mate na mysli nejaky konkretni DSP, ktery by to zvladnul ?

>DSP procesory se vsak pouzivaji na pr. pri ozvucovani na potalceni zpetne
>vazby, kde pracuji v realnem case. Tam je opodstatneni v tom, ze dokazou
>namodelovat temer idealni nozovy filtr na kmitocet (kmitocty), na kterych by
>doslo k "rozhoukani".

To je fakt, mel jsem jednou puceny profi bezdratovy mikrofon od Numarka a ten se opravdu dal strcit skoro primo do repraku a zadna zpetna vazba nebyla. Tak to v nem meli asi takovej procesor.

>Pokud prece mate zajem o digitalni mix, tak linearni inkrementalni snimace
>vyrabi a dodava prazska firma LARM - jsou spolehlive a za slusnou cenu. Ve
>Vasem mixu budou zanedbatelnou polozkou...

No inkrementalni se mi prave moc nelibi - po zapnuti mixu by se musel resetovat nastavenim vsech savli do nejake vychozi polohy. I kdyz by to asi zas takovy problem nebyl...
S pozdravem
		Libor Kavan, EZA-TV Vrchlabi
		Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi
Tel.,fax:+420 438 24117