AMARO

Karel Strobach karel.strobach
Středa Březen 17 11:45:10 CET 2004

>hi lidi,
>tak pripojim svuj nazor do slusne se rozvijejici hadky na tema AMARO.
Myslim
>ze vsichni se shodneme na tom, ze Kosta a jeho clanky jsou pro amaro jasnym
>plus. Do nedavna jsem to kupoval jen kvuli reklamam a nejaky zajimavy
>pripevek byl opravdovou vyjimkou. Jsem moc rad, ze tam prisel Kosta a
uroven
>toho casopisu skutecne pozdvihnul. I kdyz tam nejsou zdrojaky (coz u
>slozitejsich konstrukci chapu, i kdyz me to mrzi) jsou tam nektere zajimave

Pojmem AMARO je mysleno Amaterske Radio, nebo A-Radio ci jak se ty
ruzna "Radia" jmenuji? Ptam se proto, ze bych si zmineny casopis koupil,
kdyz se tak zlepsil, jak uvadis. Ty "Radia" jsem pred lety prestal kupovat,
ponevadz to byly totalni shity.

Abych take prispel svoji troskou do mlyna. To zda dat, nebo nedat zdrojak
k dispozici, zalezi podle meho nazoru pouze na jeho autorovi. On sam vi
nejlepe kolik prace, casu, atd. ho to stalo. A ma-li konstrukce predpoklady,
ze by se mohla stat dobrym zbozim, pak bych nedal ani binarni kod.

s pozdravem
  Karel