RE: Digitalni vystup -Odpověď [HW]

Lubomir Racko LRacko
Středa Březen 17 11:45:09 CET 2004

** Confidential **
** Reply Requested When Convenient **

Ahoj,

poznamka k "sialenemu" napadu na digitalny mix :

Samozrejme ze existuju aj linearne digitalne snimace polohy, ako absolutne , tak aj inkrementalne, a nie len rotacne. V priemysle su pomerne rozsirene (mozno preto nie su bezne v obchodoch s beznymi suciastkami, skus sa pozriet u niekoho, kto predava snimace do priemyslu ...). Naposledy som ich tusim videl v ponuke firmy LARM z Netolic (dufam som to nepoplietol, bolo to davno, ak je skutocny zaujem, mozem najst katalogovy list ...), dali by sa celkom pouzit ako tahove potenciometre, ale bolo by to asi nezmyselne, jednoduchsie je pouzit obycajny (analogovy potak) a AD prevodnikom ho "digitalizovat", asi uz pri pocte 1 a viac to zrejme vyjde lacnejsie, ak vezmes do uvahy, ze neaky jednocip tam stejne budes musies mat ...                  Lubo.