Digitalni vystup

Tomas Kouba kouba
Středa Březen 17 11:45:09 CET 2004

> No to je docela zajimave, takhle nejak bych si to predstavoval.
> Muzete mi napsat neco blizsiho, tj. co to od toho Texasu je a

Bylo to bohuzel v ramci vyuky ve skole, takze me tenkrat spousta veci
nezajimala. Jedna se vsak o procesor rady TMS (dokonce uz ani nevim
cislo). Vyvojovy kit obsahuje prekladac C, assembler, debuger,
manualy a desticku s procesorem (+ A/D a D/A prevodniky a pameti).
Pripojuje se to na seriovy port PC a sw do toho umi nahrat program.
Pokud se dobre pamatuju, pak realizace filtru spocivala ve spocitani
konstant (myslim ze v Matlabu) jejich prepsani do pole a jednoduchy
programek v asm opsany z prikladu (zmenilo se pole a jeho delka),
prelozeni, nahrani, vyzkouseni, odevzdani semestralni prace.

Chvili jsem hledal a nasel jsem IIR filtr pro TMS320C54x na:
http://www.ti.com/sc/docs/psheets/abstract/apps/spra454.htm
V podtitulu se pise: Application on an Audio Equalizer
A samozrejme dalsi (treba kolem kryptografie).

BTW Pri hledani slova MPEG se najde na celem jejich webu 46 odkazu.
Bohuzel MP3 nic :-(

Prodava to u nas nekolik firem:
http://www.ti.com/sc/docs/contacts/disteur.htm#cz

Moc jsem nepomohl, ale snaha se taky pocita, ne?

Arci

--
                   Ing. Tomas Kouba
Institute of Physics, AS CR    ph.: +420-2-24311137