AMARO

Kaspar@ceb.cz Kaspar
Středa Březen 17 11:45:08 CET 2004

Vazeni,
	dovolte mi rici take nekolik slov k uvedenemu tematu. Inspirace
planky je pro mne nejdulezitejsi, ale rad si
prectu i inzeraty firem. Ocenuji konstrukce, jejichz autori daji k dispozici
zdrojak, protoze se mohu podivat, jak je
to udelano. Navrhoval bych zlatou stredni cestu : zverejnit odlehcenou
verzi, ktera nema napr. vsechny funkce.
Kdo by si chtel zarizeni postavit, vyzkousi jej nejprve s volnou verzi, pak
po overeni funkcnosti si muze zakoupit
kompletni jednocip.
	Pred cim opravdu smekam, jsou autori, kteri uverejni cele sve jmeno,
adresu a telefon a nabidnou pomoc,
pokud budete mit problemy s jejich konstrukci. Pokud se totiz podivam na
nektere konstrukce, mam dojem, ze uz
z principu nemohou spravne fungovat. Jak by jinak bylo mozne, ze s
profesionalni pristupem amaterskeho casopisu
postavite zesilovac, ktery "byl nekolikrat overen", ale ktery vam odpali
koncovy hybridni zesilovac za 800,-, protoze
nekdo prohodil napajeni s vystupem na plosnaku ? Kde mam jistotu, ze
konstrukce, kterou si za poctive vydelane
penize koupim bude fungovat ?

				Zdravim
						Pavel Kaspar

P.S. Studoval jste nekdo fotografie k ustredne z AR1/99 ?  Muze to vubec
fungovat ? Misto 89C52-24 je tam 89C51-20,
misto MT8808 TDA4505E a krystal pro ATMEL tam neni vubec. Je toto
profesionalni pristup ? Neni to hazardovani
s dobrym jmenem konstrukteru ?