vystup na SB

Stanislav Češka sceska0
Středa Březen 17 11:45:08 CET 2004

>   prosim Vas, mam asi pro Vas takovy stupidni dotaz, ale pro me
> je to velmi
> dulezite. Moje zvukova karta (SB 16 Value PnP) ma pouze jeden vystup a ten
> je zesilovan protoze to facha i na pasivni bednicky. Ale ja potrebuji
> nahravat z pocitace (CD & MP3) na kazetu a bojim se abych magnetofon
> neodpalil.
>   Prosim, setkal jste se uz nekdo s podobnym "problemem"

Ja mam prehistorickou zvukovku BTC (ESS Audiodrive 688) a ta ma pouze vystup
6W s moznosti regulace zesileni koncaku. Pouzivam to normalne jako line-out
a vsechny zesilovace, co jsem tu zatim mel, to braly. Az na jednu TESLU, ta
se prebuzovala a bylo potreba stahnout to na minimum, pak to jelo taky. V
soucasne dobe to mam tak, ze mam v signalove ceste z pocitace ROZHLAS PO
DRATE (pasivni bedna), kde pres kapacity slucuji oba kanaly a hraju to na 3W
reproduktoru a nebo dale vedu signal do line-in vstupu zesilovace hifi
soupravy. Kam signal pujde volim prepinacem, takze si urcuji, zda chci
poslouchat na RPD mono nebo na velke souprave stereo. Ani takoveto rapidni
prepinani zateze (4Ohmy-3W/sledovac na vstupu hifi-0W) nedela koncaku ve
zvukovce sebemensi problemy a vsechno jede tak, jak ma. Vzhledem k tomu, ze
hifi souprava neodebira z vystupu zvukovky zadny vykon, koncak ve zvukovce
se nehreje a vysledny efekt je patrne roven poslechu klasickeho line-out
vystupu, rozdil v kvalite je poslechove temer neurcitelny (zalezi na
narocnosti, nekdo ten rozdil vubec neslysi)

Podle meho nazoru nejsou koncaky na karte moc dobry napad. Pokud jsou jako
doplnek k line-out vystupu, pak se jedna o neco jineho. Horsi je, kdyz se k
pocitaci trvale pouzivaji pasivni bedny. Takovy integrac se pak v pocitaci
krasne rozpali a okolnim soucastkam podstatne zkrati zivot.

Regards, Stanislav Ceska