AMARO

Stanislav Češka sceska0
Středa Březen 17 11:45:08 CET 2004

> Napadaji me dve reseni: bud si nechat i vlastni free konstrukci
[...]
> Z toho vyplyva vytvoreni nejake centralnejsi databaze ruznych free
> reseni a moznosti stazeni potrebnych dokumentu. Vezmete si, kolik
> hezkych zapojeni se vali free jen na ceskem Webu.

SOUHLAS!

Co takhle podnitit nejakou aktivitu na HW serveru ?? Je tam sice odkaznik na
konstrukce, ale odkazu je malo, chtelo by to prepracovat (mirne) koncepci...

> Na druhou stranu, ten obchodnik zase setri vas cas. Sezene soucastky,
> doda plosny spoj, naprogramuje procesor. Pak by ovsem mel prodavat
> skutecne jen SVOU praci a naklady, nikoli volne dostupne reseni. Ta
> databaze reseni by tomu podle mne napomohla.

SOUHLAS!

Libi se mi reseni, ktere jsem videla treba u toho IR ovladani WinAmpu - pro
schopnejsi jedince schema a podrobny rozpis soucastek, zkusenosti se
zapojovanim a moznych modifikaci a pro ty pohodlnejsi moznost zakoupit
stavebnici. Ale nikoho do niceho nenuti - takhle se to podle me u nas melo
po revoluci rozvijet...

> Vivat HW server (sorry, tohle si nemuzu odpustit :-))

zase SOUHLAS...

Regards, Stanislav Ceska